Stel een vraag
Dankuwel, we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden
IS EEN PRODUCT NOG OP VOORRAAD?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Van onze seizoenscollecties kan de voorraad op een gegeven moment beperkt zijn. Het is dus mogelijk dat het product van jouw keuze uitverkocht is (tijdens het seizoen). U kunt eventueel contact opnemen met onze medewerkers om te informeren of het artikel nog wel op voorraad is.
HOE WORDEN PRIJZEN WEERGEGEVEN OP 4LIFECOMFORT.NL?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
De bij de producten genoemde prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet bij de genoemde prijzen inbegrepen. Voordat je aankoop bij ons definitief is, zul je eerst de totaalprijs van je aankoop, inclusief verzendkosten, zien in een overzicht in jouw winkelwagen. De verzendkosten hebben verschillende bedragen per product. Dit tarief geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland en exclusief de waddeneilanden.
WAAR VIND IK INFORMATIE OVER 4 LIFE COMFORT PRODUCTEN?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Informatie over de product vindt u bij het product. Wilt u meer informatie neem dan contact met onze medewerkers op, of bezoek de showroom en laat u informeren.
RETOURNEREN EN SERVICE?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Wilt u om wat voor een reden dan ook een artikel aan 4lifecomfort.nl retour sturen. Neem dan contact op met onze medewerkers. Bel 06-31979346/06-31979263 of mail naar info@4lifecomfort.nl. en wij helpen u bij de afwikkeling hiervan.
NIET GOED, GELD TERUG?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Garantie
Voldoet een bestelling na aflevering toch niet (volledig) aan uw verwachtingen? Laat het ons weten. Wij stellen alles graag in het werk om u voor de 100% tevreden te stellen. Bovendien heeft u de mogelijkheid om uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren, mits nieuw in de verpakking, onbeschadigd en andere mogelijke oneffenheden. U krijgt dan binnen 30 werkdagen het volledige aankoopbedrag teruggestort. Veranda, tuinkamers, infraroodsauna zijn uitgesloten i.v.m. Maatwerk. Heeft u hier vragen over. Mail of bel onze medewerkers.
WELKE GARANTIEPERIODE BIEDT 4LIFECOMFORT.NL?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Garantie
Wij hanteren de garantieperiode van onze toeleveranciers. Wel is het belangrijk uw aankoopnota goed te bewaren.
WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN HEEFT 4LIFECOMFORT.NL?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Betaling
Op onze website kunt u kiezen uit IDEAL, vooruitbetaling. Komt u de producten persoonlijk afhalen in de showroom dan bieden wij u de mogelijkheid om contant of per pin te betalen. Indien onze eigen chauffeur u gekocht product aan huis komt leveren dan heeft u de mogelijkheid om het bedrag contant of per pin te voldoen.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN VAN DE BESTELDE PRODUCTEN?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Levertijd
Wij leveren de meeste producten uit voorraad. Het bezorgen wordt veelal gedaan door post.nl. U krijgt per mail een track en trace code gemaild, zodat u uw bestelling kunt volgen. Levering via post.nl kleine verzendingen regulier binnen 48 uur op werkdagen. Overige leveringen worden geregeld via 4 Life Comfort. U wordt op de hoogte gesteld via onze medewerkers wat de verwachte leverdag en tijd is. Veranda's en tuinkamers hebben een langere levertijd. Mail of bel de mewerkers van 4 Life Comfort.
HEBBEN JULLIE OOK EEN SHOWROOM OF EEN WINKEL WAAR IK LANGS KAN KOMEN?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Jazeker, in onze showroom in Amersfoort, Kosmonaut 18, staan diverse artikelen en modellen opgesteld. U kunt hier onze producten bekijken, testen en indien op voorraad uw aankoop direct meenemen. De actuele openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 8-16:30 uur en zaterdag van 8-16 uur.